مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 17:472022-03-14اقتصادي

کمک مومنانه| توزیع 50 سری جهیزیه و 500 بسته معیشتی در پارس آباد


مسؤول بسیج سازندگی شهرستان پارس آباد گفت: به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، 50 سری جهیزیه و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان پارس آباد توزیع شد.

- تقی جاجیوند عصر امروز در گفتگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، 50 سری جهزیه و 500 بسته معیشتی به ارزش 2 میلیارد تومان در بین نیازمندان شهرستان پارس آباد توزیع شد.

وی افزود: اقلام موجود در بسته معیشتی، شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، مرغ، حبوبات و اقلام موجود در جهزیه شامل یخچال، ماشین لباس شویی، اتو، جاروبرقی و بخاری است.

محرومیت زدایی و اشتغال زایی از اهداف بسیج سازندگی است مسؤول بسیج سازندگی شهرستان پارس آباد ادامه داد: مهم ترین هدف بسیج سازندگی خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم بوده و هم چنین بحث اشتغال زایی یکی دیگر از دغدغه های این نهاد است.

جاجیوند بیان کرد: مشکلات اقتصادی در این روزها برای خانواده ها زیاد است و با پخش بسته های معیشتی نمی توان همه مشکلات آن ها را حل کرد ولی با این اقدامات حداقل بخش کوچکی از مشکلات خانواده ها حل می شود.

وی گفت: در این روزها که گروهی از مردم با سختی معیشت خود را تأمین می کنند، رزمایش همدلی و کمک مومنانه فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده جامعه فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه| توزیع 50 سری جهیزیه و 500 بسته معیشتی در پارس آباد

کمک مومنانه| توزیع 50 سری جهیزیه و 500 بسته معیشتی در پارس آباد